Sari la conținut
Acasa > Auto > Cele mai bune anvelope moto

Cele mai bune anvelope moto

  • de
5
(99)

Afla care sunt cele mai bune anvelope moto de iarna si de vara din 2024. In Romania gasesti set anvelope pentru motociclete si scutere de la Michelin, Metzeler si Mitas. Anvelope gasesti pe dimensiuni populare precum 160/60 r17 si 120/70 zr17. Poti sa vezi anvelope moto MITAS SPORT FORCE.

Cea mai buna anvelopa motocicleta – Top 10 cauciucuri sau gume motociclete

Cele mai bune anvelope moto sunt MITAS SPORT FORCE. Cele mai ieftine anvelope moto EU care se vor potrivi motocicletei tale vin insotite de recomandari si pareri. Anvelope pentru motociclete bune gasesti in Timisoara, Iasi, Bucuresti, Brasov sau Cluj.

anvelope moto bune
Care sunt cele mai bune anvelope moto?

Cele mai bune anvelope moto pot fi gasite aici, de la motociclete mini-cross pana la motociclete de calatorie enduro usoare. Ele pot fi impartite in trei categorii in functie de utilizarea lor, sport, pur, amatori.

Cum alegi anvelope de motocicleta bune?

Cele mai bune anvelope moto pot suporta forte laterale mari. Chiar si cele mai mari versiuni au o forma mai rotunjita decat cea a unei masini, componentele sale, care includ un mecanism generator de tractiune.

🛒 CategoriiAnvelope moto
✂️ Reduceri30%
🏷️ PromotiiIn mod regulat
🚚 Livrare gratuitaDa
↩️ Perioada de retur30 zile, gratuit
✉️ Modele diverseDa
🎁 Card cadouDisponibil
⏰ ActualizareAstazi

Cele mai bune anvelope moto din Romania

anvelope pentru motocicleta

Cele mai bune anvelope moto au anumite caracteristici care se bazeaza pe modul in care sunt utilizate motocicletele. Cu toate acestea, cele mai bune anvelope moto nu se abat prea mult de anvelopele auto standard in ceea ce priveste deciziile fundamentale de inginerie.

Cele mai bune anvelope moto pot fi fie radiale, fie laterale, fie diagonale sau cu camere. Toata viata poate fi comparata cu banda de rulare a unei anvelope. Stilul personal de calarie. Iar circumstantele de functionare ale motocicletei sunt alti factori importanti la care trebuie sa va ganditi atunci cand alegeti anvelopele.

Nivelul de uzura a pentru cele mai bune anvelope moto este proportional cu tipul de motocicleta. Mai exact, anvelopa din spate pe elicoptere. Si cruiserele se degradeaza mai repede decat pe alte tipuri de motociclete. Acest lucru se datoreaza faptului ca cea mai mare parte a greutatii vehiculului este concentrata pe anvelopa din spate, ceea ce o face cea mai importanta. In schimb, anvelopele montate in fata ale motocicletelor sport tind sa se uzeze mai intai.

De asemenea, zona de contact mai mica a cauciucului motorului in comparatie cu cea a anvelopelor de automobile ridica prioritatea preocuparilor legate de siguranta. Si longevitatea poate fi compromisa ocazional. Dar voi ajunge la asta in scurt timp.

Cele mai bune anvelope moto din 2024

Cu toate acestea, slick-urile sunt anvelope fara benzi de rulare. Ei performeaza bine plasturelui lor larg de contact. Dar pot mentine tractiunea doar in conditii uscate.

Exista tipuri diferite de caneluri pentru doua pentru a canaliza lichidul departe de zona de contact. Primul fel este longitudinal. Iar slabiciunea sa este ca compromite stabilitatea motocicletei in viraj. Al doilea set este transversal. Iar folosirea lor creste riscul de alunecare.

Descoperirea dimensiunilor corecte a anvelopei pentru motocicleta ta este prima. Si pasul principal. Este simplu de aflat. verificand acest manual, consultand acest lucru, daca veti putea avea acces la o veche, vor marca dimensiunile pe flancul acesteia. Dimensiunea parametrului ramane neschimbata. Tentatia de a instala pe motocicleta anvelope mai mari decat cele recomandate este puternica, la fel ca si pentru proprietarii de automobile.

Are sens, la urma urmei, cine nu si-ar dori ca motocicleta lor sa arate mai bine. Si atrage mai multa atentie? Cu toate acestea, instructiunile producatorului nu trebuie ignorate, deoarece acest lucru ar putea duce la o scadere dramatica a controlului. In cele mai multe cazuri, este in regula sa devii oarecum de la norma. Pentru o motocicleta de drum sau universala, roata din spate nu trebuie sa iasa mai mult de milimetrii admise. Sunt strict interzise distragerile din fata.

Cele mai bune anvelope moto ieftine

O scurta discutie despre tub. Si anvelopele fara camere sunt necesare. Primele au o camera umpluta cu aer in interiorul lor, in timp ce cele din urma sunt compuse din cauciuc solid, etans. Unii producatori de cele mai bune anvelope moto inca produc tipuri de tuburi, in ciuda disparitiei lor pe piata anvelopelor pentru pasageri.

Cauciucul motorului, la fel ca cauciucul anvelopelor, poate fi fie radial, fie diagonal. Amintiti-va ca firele cablurilor din anvelopele diagonale se incruciseaza. Anvelopele cu rezistenta la uzura atat de slaba precum anvelopele bias nu mai sunt folosite.

Pe de alta parte, sunt remarcabil de durata, prezinta un confort acustic excelent. Si sunt capabili sa reziste la deteriorari mecanice cu relativa usurinta. Motociclistii care folosesc adesea motocicletele in afara drumului ar putea lua in considerare investitia intr-un set de anvelope inclinate.

Cablurile din anvelopele radiale ruleaza in linie dreapta. Majoritatea producatorilor moderni de anvelope produc doar anvelope cu motor radial, ceea ce face un adevarat standard in industrie.

Cele mai ieftine anvelope moto

In continuare, va sfatuim sa cunoasteti cateva instrumente care pot prelungi durata de viata a cauciucului dvs. Umflarea responsabila a anvelopelor inseamna sa acordati o atentie deosebita atat recomandarilor producatorului. Si specificatiile din manualul vehiculului. Acest sfat este relevant doar daca cei doi sunt in opozitie directa unul cu celalalt.

Ar trebui sa suspendati rotile motocicletei in timp ce le depozitati pentru iarna. Faptul ca stand pentru perioade lungi de timp pe un scaun de motocicleta ar putea face ca cineva sa-si piarda forma ofera o explicatie pentru aceasta dorinta. Anvelopele trebuie tratate cu un anumit compus inainte de a fi depozitate pentru iarna. Orientarile sunt similare cu cele date pentru cresterea duratei de viata a anvelopelor de automobile.

Depinde de tipul de motocicleta pe care o conduceti. Si in imprejurarile in care mergi adesea, vei avea nevoie de incaltaminte special construita pentru motocicleta ta. cele mai bune anvelope moto sunt adesea clasificate fie ca anvelope de drum, anvelope de teren sau anvelope de curse.

Ca un subset al acestei categorii, anvelopele sunt impartite in continuare in sosea, slick, rain, cross, noroi, crampoane. Si soiuri cu dubla utilizare. Marimea. Iar calitatea masinilor dicteaza diametrul optim al acesteia. Si latimea. Acesta va fi luat in considerare pe baza de curs.

Top anvelope moto

Marea majoritate a articolelor din acest grup sunt facute pentru o singura utilizare, cum ar fi o singura competitie sau antrenament. Cea mai mare tractiune pe suprafete de asfalt. Daca va incalziti, profilul lor va va permite sa asezati motocicleta aproape paralel cu solul in viraj.

Iar sport tourer-urile sunt construite pentru asfalt, cu durabilitate maxima, potrivite pentru greutatea mare a motocicletei. Si performanta pe orice vreme, deoarece acolo isi petrec cea mai mare parte a timpului.

Au un punct favorabil intre functionarea la temperatura scazuta si duritatea peste medie. Si fiabilitate pe termen lung. Nu asteptati ca caracteristicile sportului sa se schimbe. Ideal pentru calatorii lungi cu motocicleta, construit pentru a suporta sarcini grele. Banda de rulare este proiectata pentru a se adapta la schimbarile bruste ale texturii asfaltului.

Anvelope din cauciuc cu dublu scop. Si avand un model robust al benzii de rulare, sunt disponibile cu usurinta pentru o mare varietate de diametre standard ale jantei. Ele ofera mijloacele pentru jocul enduro pe motociclete traditionale.

Cele mai bune anvelope moto Michelin

Complet potrivit pentru utilizare off-road. Cel cu cei mai devotati urmaritori. Majoritatea sunt modele de competitie vechi de zece ani care au fost distribuite pe scara larga dupa castigarea campionatelor. Longevitate, pricepere fizica, flexibilitate extrema, blandete, latime. Si pereti laterali robusti. Asezarea este determinata dar rar, favorizand zonele stancoase, nisipoase.

DOP nu permite utilizarea anvelopelor de fond sau a anvelopelor sport pentru motociclete. Inaltimea urechilor benzii de rulare este cea mai mare atunci cand calatoriti pe suprafete neasfaltate. Aceasta linie este foarte rigida. Si este destinat aterizarilor dure. Optiuni pentru ambele schite. Si masuratorile sunt multe. Mai tare. Si pe sol afanat sunt tipice urechile care apar mai putin frecvent, in timp ce sunt mai moi. Iar cele mai largi sunt tipice pe solul dur.

Anvelope cu profil semicircular scazut, banda de rulare moderat dezvoltata. Iar atributele de performanta afisate la temperaturi sunt fabricate pentru clasice de dimensiuni medii, de capacitate mica, retro. Si motociclete personalizate.

Anvelope pentru motociclete de vanzare

Iar o sectiune laterala care se cupleaza doar atunci cand vehiculul este aplecat pentru a face un viraj, sunt ambele in contact permanent cu drumul. Componentele unui vehicul care nu intra in contact direct cu suprafata drumului sunt la fel de cruciale. Ce cantareste anvelopa, cat se uzeaza. Si cat dureaza totul depinde de calaret.

O componenta nevazuta intre cele doua straturi de cauciuc care ofera rigiditate. Si suporta greutatea. Compozitia cordonului consta din mai multe straturi. Sarma de otel sau fire de poliamida, aramida sau poliamida sunt insirate in randuri dense fie peste anvelopa, fie se intersecteaza la un unghi de 30-40 de grade in directia de rotatie a acesteia.

Armatura inelara metalica din jurul marginii anvelopei, care se potriveste in canelurile de pe marginea jantei. Longevitatea unei anvelope de motociclete. Si in anumite cazuri, intreaga motocicleta in sine, este direct legata de calitatea fixarii acesteia in janta.

Mecanismul in sine este acoperit cu un design complex, dimensiunea, forma. Si adancimea canelurilor sunt determinate de utilizarea prevazuta a produsului. Teren accidentat. Iar anvelopele pentru motoare de cross-country au adesea o banda de rulare mai lata, mai inalta, in comparatie cu cele de sosea. Iar anvelopele de curse au o banda de rulare mai ingusta si mai neteda.

Cele mai bune anvelope moto iarna

O sectiune a anvelopei care nu este mai slaba decat banda de rulare sau talon, dar care nu face contact bun cu pavajul sau roata. Acolo sunt specificatiile anvelopei. Si caracteristicile sunt imprimate cu litere pentru o citire usoara.

Milimetri. Si inci sunt folositi pentru a masura latimea, profilul. Si diametrul scaunului din cauciuc motor. Desi aproximativ o duzina de marci distincte au fost adoptate de mai multe natiuni, doar patru sunt utilizate in mod obisnuit.

Produsul este etichetat cu marca. Si numele modelului in cea mai mare dimensiune a fontului. Latimea unei anvelope, inaltimea profilului, diametrul jantei pentru care este proiectata, sarcina maxima pe axa. Si viteza maxima sunt toate indicate de urmatorul set de numere.

Si litere ale alfabetului latin. Natiune de origine, certificare, material. Si detaliile de design ar trebui sa fie reduse in dimensiune. In plus, caracteristicile nu mai putin esentiale sunt specificate in literele mici, toate acestea fiind luate in considerare individual.

Cele mai bune anvelope moto vara

Daca masina dvs. a fost incaltata cu cauciuc timp de 10 ani, chiar si atunci cand este inactiv, ar trebui sa inlocuiti imediat covrigile, deoarece toti producatorii sunt de acord ca cauciucul nu trebuie purtat mai mult de cinci ani. Inainte de pandemia pe scara larga a uzurii planificate a marfurilor, cu cateva decenii in urma, oferta de anvelope era limitata doar de starea lor cosmetica. Si curajul soferului.

Durata de viata utila este acum calculata folosind un interval de timp de doi ani. Si cauciucul poate fi depozitat pana la cinci ani inainte de a nu mai fi utilizabil. Si trebuie aruncat. Doua cifre din doua cifre in interiorul unui cerc sau oval indica data lansarii. Primul indica anul in care a fost produs, in timp ce al doilea este numarul saptamanii de la inceputul anului.

Pot fi achizitionate slicks sau taieturi de curse uzate. Dar ar trebui sa fie folosite doar pentru antrenament pe un circuit sau pista de kart, nu pentru DOP. Circulatia cu anvelope uzate este riscanta din cauza manevrabilitatii proaste, a distantelor de oprire mai mari in conditii de alunecare. Si sansa mai mare de a exploda anvelopele la viteze mari.

Este posibil sa pierzi un examen tehnic. Si sa ti se refuze un card de diagnostic daca protectia este deteriorata in vreun fel, inclusiv daca este crapata sau uzata. Este aceeasi problema ca atunci cand placutele de frana se uzeaza. Nu numai ca se poate produce un accident din cauza starii proaste a anvelopelor. Dar scuza ta preferata de viteza ar putea fi folosita pentru a scapa de plata daunelor.

Cea mai buna anvelopa moto din Romania

Pentru a le impiedica sa se usuce in timp ce sunt depozitate, anvelopele moderne pentru motociclete sunt acoperite cu o impregnare cu silicon la producator. Alunecos. Si intra in porii cauciucului. Nu presupuneti o franare stabila. Si tractiune pana il stergi pe asfalt.

Luati-o mai usor in primele cateva sute de kilometri. Si nu va trebui sa folositi niciun fel de solvent pentru a scapa de grasime. Apropo, se recomanda, de asemenea, sa rulati in cauciuc uzat pentru motor de drum pentru a indeparta un strat de material abraziv de pe suprafata dupa depozitare pe termen lung.

Cauciucul motorului va imbatrani in timp. Si dezvoltati microfisuri chiar daca sunt depozitate in conditii optime. Anvelopele care au multi ani, in ciuda aspectului lor atragator, nu ar trebui cumparate.

Majoritatea producatorilor includ acum un indicator de uzura a anvelopelor ca caracteristica standard, ceea ce face inutil sa se bazeze pe vechea metoda de masurare a adancimii benzii de rulare. In primul rand, ne vom uita la consecintele reinstalarii unei anvelope mai mari pe janta originala. Motociclistii fara experienta care sunt ingrijorati de imaginea lor isi pun adesea aceasta intrebare.

Anvelope motocicleta 160/60 r17 si 120/70 zr17

In primul rand, nu veti sta pentru a creste tractiunea de la baza mai larga de sprijin. Atunci cand o anvelopa cu profil mai larg este comprimata de marginile nedimensionale ale jantei, tendinta naturala a anvelopei este de a se ridica, ceea ce perturba profilul calculat al rotii. In timp ce inaltimea poate creste, zona de contact nu este necesar. In al doilea rand, cu partea din spate a motocicletei ridicata, motocicleta va fi mai putin manevrabila in viraj, vitezometrul va fi inexact. Si distributia greutatii va fi modificata.

Acest lucru este puternic interzis pentru majoritatea motocicletelor sportive actuale pregatite pentru pista. Dar multe modele istorice, goale. Si crucisatoarele vin in stoc cu o combinatie de fata radiala. Si anvelopele spate diagonale.

Cantarind in mod constant solicitarile asupra cauciucului in raport cu capacitatile sale, se ia decizia cu privire la cat de mult sa umfle rotile. Majoritatea motocicletelor includ autocolante care detaliaza presiunea optima in anvelope pentru fiecare roata, insa aceste numere se aplica doar componentelor din cauciuc instalate din fabrica.

Cand cumparati un model nou-nout, asigurati-va ca verificati pe flancul anvelopei un marcaj care indica presiunea maxima la rece. Daca acest numar este mai mic decat cel recomandat pentru motocicleta dvs., nu acceptati anvelopa.

Top anvelope motociclete Metzeler si Mitas

Daca crestem presiunea in volumul inchis al rotii, roata va deveni mai sferica. Iar suprafata care face contact cu drumul va scadea. In timp ce un plasture de contact mai larg imbunatateste rezistenta la rulare. Si reduce uzura anvelopelor, una mai mica scade stabilitatea. Si scade eficienta cu care vehiculul se poate opri. Si accelereaza. Deoarece banda de rulare ajuta la compensarea acestor subtilitati pana la o anumita limita, rotile pot fi coborate pe motocross. Si motociclete de enduro.

Tractiunea motocicletei scade odata cu varsta deoarece suprafata cilindrului devine mai dura. Si inaltimea reziduala a benzii de rulare scade. Lipsa benzii de rulare sau anvelopele nepotrivite fac mai dificila oprirea. Si poate chiar forta un sofer sa iasa de pe sosea. Si intr-un sant.

Nu exista nicio modalitate de a umfla anvelopa, deoarece jantele nu sunt sigilate corespunzator. Nu toate jantele din aliaj pot rula anvelope fara camera, asa ca este important sa vedem ce fel de cauciuc a fost initial pe motocicleta. Mai mult, este posibil ca noul mamelon al camerei sa nu se potriveasca in orificiul din janta care a fost destinat pentru vechiul mamelon.

Doar daca deteriorarea rotii va impiedica sa umflati anvelopa. Si trebuie sa mergeti imediat la benzinarie. Daca contextul este diferit, notiunea este controversata. Sectiunea interioara a unei jante fara camera poate contine proeminente care deterioreaza camera. Iar suprafata interioara nu este destinata sa aiba un alt cauciuc periat continuu de ea, producand o incalzire suplimentara.

Cele mai ieftine anvelope moto EU

Punerea unui tub fara camera in interiorul unei jante cu spite va oferi o roata placuta din punct de vedere estetic. Dar va creste greutatea totala a camerei. Si scurteaza-i durata de viata. Cand banda de rulare a unei anvelope incepe sa se rupa, puteti conta aproape ca se va rupe. Cand o anvelopa fara camera se defla, nu trebuie sa scoateti roata pentru a o repara. Dar va trebui sa demontati tubul. Si petice-l.

Ca urmare a expunerii repetate la temperaturi extreme, materialul va deveni in cele din urma mai dur decat nou, se va rupe intr-un ritm mai rapid sau se va rupe chiar daca nu pare deloc uzat. Daca noul cauciuc are un profil mai scazut decat cel vechi, este posibil ca vechiul tub sa nu se poata extinde complet. Si pliaza.

Pentru un sport, stradal, nud sau clasic care promite ferocitate, aceasta este o optiune perfect rezonabila. Cu exceptia anumitor cazuri specifice, nu ar trebui. La inceput, DOP nu permite folosirea slick-urilor de curse sau a anvelopelor de fond.

In al doilea rand, anvelopele sport sunt construite pentru o activitate grea dupa o anumita cantitate de incalzire. Pentru a se asigura ca motocicleta are o atingere excelenta cu asfaltul inca din primele secunde ale cursei de testare, acestea sunt incalzite in huse speciale. Si dat o tura de incalzire in timpul competitiilor.

Anvelope pentru motociclete bune

Chiar si la viteze mari, slick-ul nu va avea timp sa atinga temperatura de lucru in oras. Avand in vedere sincronizarea neregulata a semaforului. Si potentialele caramele, s-ar putea sa nu se incalzeasca la timp pentru intreaga calatorie. Drept urmare, nu vei avea suficienta tractiune pentru a vira, rotile tale se vor sparge la franare. Si vei fi lasat sa se opreasca dupa un inceput slab.

Cand este posibil, trebuie curatat in prealabil, pulverizat cu spray de silicon, vine cu un disc. Si se incadreaza intr-o categorie rara in care astfel de conditii nu se aplica. Pastrati-l acolo unde este umiditatea. Si temperatura este oarecum stabila. Si departe de maini curioase, guri curioase. Si labele curioase.

Deoarece doar cativa selectati vor putea oferi toate acestea, cel mai important lucru de retinut este sa impiedicati uscarea cauciucului motorului. Si deformandu-l prin asezarea orizontala intr-o punga din material etans. Chiar daca aceasta este o compilatie de raspunsuri la intrebarile frecvente, doar zgarie suprafata informatiilor disponibile pe tema anvelopelor de motociclete. Evitand analizele in profunzime, o scurta privire de ansamblu asupra tuturor. Intrebati in comentarii daca doriti sa investigam mai mult ceva.

Anvelopele care sunt fie supra-umflate, fie sub umflate provoaca un contact puternic intre furca sau bratul oscilant. Si o anvelopa deflata face motocicleta mai putin stabila in curbe. Si foloseste mai multa benzina.

Anvelope motociclete bune in Timisoara, Iasi, Bucuresti, Brasov sau Cluj

Cele mai bune anvelope moto cu experienta nu ar contesta vreodata importanta alegerii anvelopelor potrivite. Manevrarea unei motociclete, viteza maxima. Iar distanta de oprire sunt doar cateva dintre caracteristicile de performanta care sunt direct afectate de calitatea anvelopelor sale. Si instalarea lor precisa.

Numerosi furnizori de pe piata de componente pentru motociclete ofera produse care promit cele mai inalte niveluri de aderenta. Si cea mai lunga durata de viata posibila a cauciucului. Daca sunteti la cumparaturi pentru anvelope de motocicleta, prima regula de baza este sa evitati cele mai scumpe optiuni.

Prima consideratie a unui motociclist ar trebui sa fie propriul stil de conducere. Si caracteristicile terenului pe care il vor traversa. Luati in considerare numeroasele variabile care v-ar putea afecta decizia de a cumpara cele mai bune anvelope moto.

Din motive evidente, dimensiunile cauciucului motorului montat trebuie sa corespunda cu cele specificate in manualul motocicletei. Variatiile in latimea anvelopei fata de norma sunt uneori tolerate pentru a imbunatati estetica generala a unei motociclete utilitare.

Anvelope motociclete la reducere

Cat de bine se comporta cele mai bune anvelope moto in conditii de vreme diferita. Iar situatiile rutiere sunt direct legate de numar. Si plasarea canelurilor pe banda de rulare. Prin urmare, confortul calatoriei pe crucisatoare.

Transporturile de enduro off-road beneficiaza foarte mult de anvelopele de cauciuc cu caneluri adanci ale benzii de rulare. Daca doriti sa simtiti cea mai mare emotie posibila atunci cand conduceti o motocicleta, trebuie sa stiti cum sa alegeti anvelopele potrivite. Cand conduceti pe conditii uscate, cel mai bine este sa investiti in anvelope cu putine sau fara caneluri, uneori cunoscute sub numele de slicks, deoarece ofera o aderenta excelenta.

Constructia cablului variaza in functie de tipurile de cele mai bune anvelope moto. Le puteti imparti in radiale, unde firele sunt distribuite de-a lungul axelor radiale ale cadrului in unghi drept cu directia de rotatie. Si diagonala, unde sunt aranjate in forma de X.

motocicletele grele folosesc adesea anvelope diagonale din cauza functionarii lor silentioase. Si constructie robusta. Dimpotriva, anvelopele radiale cu profil plat. Iar peretii laterali mici nu sunt ideali pentru a suporta multa greutate. Dar sunt foarte recomandate pentru modelele de motociclete sport active, datorita rezistentei mai mari la uzura.

Anvelope moto cu aderenta foarte buna

Atunci cand decideti ce anvelope sunt potrivite pentru o motocicleta, este important sa verificati semnele pentru a vedea daca modelul este camerat. Anvelopele cu camere sunt cea mai buna optiune pentru elicopterele cu roti cu spite, deoarece ajuta la mentinerea presiunii adecvate in anvelope. Dar au o slabiciune teribila, sunt predispusi la intepaturi pe laterale.

Anvelopele fara camera, desi mai costisitoare, sunt o alternativa viabila la anvelopele conventionale, deoarece dureaza mai mult, nu puneti prea multa presiune asupra suspensiei. Si ramaneti mai rece atunci cand conduceti la viteze mari. Aceste anvelope sunt perfecte pentru motociclete.

Longevitatea cauciucului este un alt aspect crucial. Tractiune buna. Si uzura rapida face din cauciuc moale cele mai bune anvelope moto un sac mixt. Anvelopa tare se observa cu greu. Dar cuplarea asfaltica lasa de dorit.

Producatorii progresivi au venit cu o solutie de compromis sub forma de anvelope cu rigiditate neuniforma, unde partea centrala a cauciucului practic nu este stearsa. Si peretii laterali moi imbunatatesc manevrabilitatea motocicletei in viraje de mare viteza, oferind aderenta de referinta cu suprafata drumului.

Cele mai bune anvelope moto la pret ieftin

In cele din urma, in timp ce incercati sa decideti ce fel de anvelopa este ideala pentru motocicleta dvs., asigurati-va ca verificati pe flanc orice semne specifice care ar putea oferi informatii despre producatorul anvelopei, data productiei. Si alte caracteristici unice.

Manevrarea unei motociclete sport se va imbunatati cu un set de anvelope sport. Dar anvelopele nu vor rezista prea mult. Punerea anvelopelor de strada pe o motocicleta conceputa pentru curse ar putea avea rezultate neasteptate. A avea o anvelopa cu un miez ferm care se uzeaza mai putin pe pista. Si peretii laterali moi care tin mai bine in coturi sunt ideali.

Anvelopele variaza in ceea ce priveste constructia, alcatuirea cauciucului, profil. Si designul benzii de rulare. Altele par diferite, poate in virtutea unei margini albe. Combinatia acestor factori este cea care determina functionarea anvelopelor. In acest fel, pot fi explicate numeroasele varietati de cele mai bune anvelope moto.

Motociclistii iubesc cele mai bune anvelope moto de orice fel. Si aroma, indiferent daca sunt rapide. Si furios sau lin. Si vintage. Cu toate acestea, caracteristicile fiecarui grup variaza. Si aceste diferente influenteaza la randul lor preferintele soferului. Si selectia suprema.

Cumpara anvelope moto la oferta

Pentru a obtine cele mai bune rezultate posibile, pe circuit sunt utilizate motociclete de curse. Aceasta include caracteristici precum aderenta. Si stabilitate care afecteaza acceleratia.

Si taieturile de curse sunt cele mai tipice anvelope folosite in sporturile cu motor. Primul fel este absolut lipsit de taieturi sau caneluri. Contactul maxim suprafata-suprafata oferit de aceasta abordare il face ideal pentru curse pe pavaj uscat. Strazile normale ale orasului sunt exceptate de la aceasta regula. In mod similar, folosirea acestor anvelope atunci cand ploua este o idee oribila.

Exista mai multe soiuri de anvelope de curse care sunt destinate numai utilizarii pe asfalt. Au un simbol pe ele care indica ca nu sunt legale pentru utilizare pe autostrazi in publicul larg.

Evenimente sportive. Si cursele sunt ideale pentru utilizarea anvelopelor sport. Acceleratie, viteza de varf, aderenta. Si eficient. Si franarea sigura, chiar si in circumstante de urgenta, toate sunt maximizate de compozitia chimica. Nu veti vedea multi motociclisti care folosesc astfel de anvelope pe drum.

Pareri anvelope pentru motociclete

Iar preferintele soferului au un impact direct asupra modelului benzii de rulare. Rotile sportbike pot dura mai mult cu anvelopele de turism. Dar compromisul este o manipulare proasta. Este adevarat si inversul. Practica standard presupune ca rezistenta la alunecare laterala sa fie asigurata prin canelurile longitudinale de pe banda de rulare a motocicletei din fata. In loc de caneluri drepte, o anvelopa din spate va avea zig-zaguri sau un model in carouri.

Sunt bune pe ambele asfalt. Si pamantul, datorita unei gradatii care le face potrivite atat pentru pavaj. Si teren neasfaltat. Nu este nici ploios, nici noroios. Cand sunt afisate mai multe capacitati off-road ale modelului, mai putine resurse sunt disponibile.

In primul rand, permiteti-mi sa corectez cea mai raspandita neintelegere despre indicele de marime a cauciucului, litera R nu este o raza, asa cum unii motociclisti. Si soferii par sa gandeasca. Modelul radial desemneaza orientarea radiala a straturilor de armare interioare ale carcasei. Cele mai obisnuite doua configuratii au straturile de franghie care ruleaza in directii opuse de-a lungul radialului anvelopei sau diagonalei care se intersecteaza.

Iar ciclurile de tur in toate conditiile sunt asigurate de un numar mare de caneluri pe banda de rulare. De asemenea, alegeti anvelope cu benzi de rulare care au lamele longitudinale in fata. Si un model in zig-zag in spate pentru a reduce alunecarea laterala. Si cresterea cuplului.

5 / 5. 99

Etichete: