roblogfest Microsoft IE 8
Redd's

  parteneri:

Radio Guerrilla


voxpublica

pandora's

Event Plus

HP

Vodafone

Jagermaister
desfasurare
  • 22 feb - 8 martie 2010 nominalizari
  • 11 - 18 martie 2010 prima etapa de votare
  • 19 - 24 martie 2010 - a doua etapa de votare
  • 26 martie 2010 - ceremonie de inmanare a premiilor si petrecere
Despre...
Vreau sa vin la Roblogfest si...
  • ... sunt din Bucuresti
  • ... nu sunt din Bucuresti

categorii rbf


1. Personal & Infotainment - vot public
 - Blog colectiv
 - Blog sub 18 ani
 - Blog de muzica
 - Blog culinar
 - Blog de filme
 - Blog de sport
 - Blog travel
 - Blog de fashion
 - Cel mai popular blog


2. Profesional - vot jurizat 
 - Blog foto
 - Blog despre comunicare (media & advertising)
 - Blog cultural (literatura, istorie)
 - Blog de design/ creatie
 - Blog despre politica
 - Blog despre business
 - Blog despre tehnologie
 - Blog de jurnalist


3. Comunicare si Social Media - vot jurizat
 - Blog de brand/produs
 - Blog de companie
 - Social media: Twitter pentru o companie
 - Social Media: Facebook pentru o companie
 - Comunicare: best use of social media intr-un mix de comunicare
 - Comunicare: campanie pe social media


ultimele comentarii

De ce trebuie sa imi fac cont si altele...

Pentru ca se pare ca cei mai multi din participantii de anul asta nu stiu ce s-a intamplat anul trecut, cititi aici motivatia concreta pentru care ai nevoie de un cont ca sa votezi la roblogfest.

In general, problemele pe care le au cei care se plang sunt pentru ca 1. nu citesc instructiunile si/sau regulile 2. le e lene sa isi faca un cont, sa isi aleaga categoria la care vor sa voteze si sa aleaga blogul favorit. Ambele cazuri depind de persoane care nu vor sau nu pot sa urmeze niste reguli simple, de bun simt.

Cat despre incarcatul greu al websiteului, evident ca stim si noi foarte de bine de problema asta si ne deranjeaza la fel de mult ca si pe voi - cauza cea mai mare este traficul neasteptat de mare. Incercam sa o rezolvam cat de rapid posibil, atat prin modalitatea de sign on (o sa fie cu popup) si, cel mai probabil la noapte, o sa incercam sa mutam pe alt server. Nu este o scuza, asta e realitatea, speram sa intelegeti situatia si ca exista oameni care se ocupa special incercand sa o rezolve, atata tot. Injuraturile nu cred ca motiveaza pe nimeni. :-) Pana una-alta, mai sunt 5 zile rastimp in care puteti sa va exercitati votul pentru favoriti iar spiritul competitiei este unul de feel good, nu de nervi si frustrari.

Multumesc inca o data.
Taguri:
Nota 3.66 din 5 (9 notari)
1 2 3 4 5

Ai ceva de zis?

  • cine sunt frustratii? :)

    Data: 26 Feb 2009 14:19, #1
    Autor: Piticu21
    :D) daca nu stiu ce e ala internet :) ce sa le ceri? :P

    si .... de ce te miri? :)
  • parere

    Data: 26 Feb 2009 14:55, #2
    Autor: red_tulip
    Am inteles de ce trebuie lumea sa isi faca un cont ca sa voteze.
    Dar nu am inteles de ce trebuie sa dai click pe fiecare categorie, apoi sa cauti blogul pe acolo, apoi sa il selectezi, sa votezi, sa te intorci la alta categorie etc.
    Cred ca erau solutii sa se simplifice procedeul asta macar inca un pic.
    Ok, vreti sa voteze cine chiar vrea sa voteze, asta ziceti... Dar eu cred ca generati frustrari... Din pacate.
    In rest, cum se poate vedea cate voturi ai adunat la un blog :)
    Si spor la treaba :)
    Sunt frustrata din motivele de mai sus :P
    Nu ca nu stiu ce e ala internet.
  • sistemulde votare

    Data: 26 Feb 2009 15:09, #3
    Autor: Petru
    nu vi se pare aberant? nu era mai simplu sa existe la DETALII optiunea de a vota blogul respectiv fara a fi nevoit sa il vanezi prin categorii?

    de ce sa ne tot plimbam "simpatizantii" prin analele site-ului in cautarea butonului VOT?
  • Comentariu nou

    Data: 26 Feb 2009 15:14, #4
    Autor: andiszek
    faptul ca nu imi pot inscrie blogurile de nisa la nicio categorie jurizata, ci numai la Populare, nu tine de lenea mea sau faptul ca nu citesc instructiuni...ci de proasta organizare a concursului.
    faptul ca azi am rugat 2 oameni care lucreaza de 10 ani in IT sa faca click pe bannerul din blog si sa imi zica daca m-au votat sau nu, si ei imi zic imediat dupa click: "gata, te-am votat", nu tine de nestiinta lor de internet, ci de usability-ul 0 de la voi:)

    bafta la anul, poate dupa 4 editii invatati din greseli si plangerile utilizatorilor:)
  • daps

    Data: 26 Feb 2009 15:22, #5
    Autor: dragos
    @andisek stiu problema ta, din pacate nu pot sa fac sectiune de blog de aviatie doar pentru un singur blog de aviatie, sau poate doar cateva. Si asa mi se par prea multe categorii in momentul acesta - ideea este ca e nevoie sa fie suficient de multe astfel de bloguri pe o anumita tema incat sa existe o competitie, la ce te-ar fi incalzit sa ai un singur blog inscris si ala sa castige? :-)

    Iar faptul ca lucrezi in IT si nu poti sa browsezi din click in click urmand niste mesaje nu imi permit sa il comentez. In momentul asta sunt 2331 de voturi, oamenii astia cum s-or fi descurcat?

    @petru esti jurnalist, asta presupune ca intelegi ca exista mai multe perspective consistente la o problema, nu?
  • Comentariu nou

    Data: 26 Feb 2009 15:27, #6
    Autor: andiszek
    nu, nu zic de N categorii, ci macar o categorie de Diverse, sau asemanator, ca sa se poata inscrie orice blog ce nu intra in nicio alta categorie jurizata.
    astfel ar fi fost rezolvata marea problema cu cei ce si-au inscris bloguri la categorii aiurea.
  • dragos...

    Data: 26 Feb 2009 15:29, #7
    Autor: Petru
    mai vag de atat puteai fi oare? :)) pe bune acum. ar fi fost poate mai complicat de realizat pagina DESPRE, dar mult mai ok pentru participanti.

    posibilitati sunt... vointa trebuie si putina pricepere pe langa un strop de timp.
  • pai...

    Data: 26 Feb 2009 15:37, #8
    Autor: dragos
    ...hai sa fie si mai clar:

    @andiszek categoria diverse este categoria populara. Spune-mi, te rog, ce faci in cazul in care la diverse ai, de exemplu, aviatie, fizica cuantica, gastronomie, moda, matematica si biologie. Cam ce fel de juriu ar trebui sa gasesti si, si mai mult, as compara mere cu pere, din punct de vedere profesionist. Deci singurul punct comun ce ar strange categorii eterogene ar fi populareitatea.

    @petru sa fiu vag cu ce? 2000 de oameni au putut vota si tu teplangi ca e foarte complicat. Daca tu chiar crezi ca ai solutii mai bune, te astept in duapa amiaza/seara asta lanoi la birou si, daca au sens, le implementam - da-mi un email te rog la drnovac la gmail punct com si o luam de acolo
  • dragos, chill

    Data: 26 Feb 2009 15:42, #9
    Autor: Petru
    dragos, cred ca nervii nu isi au locul. accepta o critica atunci cand apare. asta arata ca esti profesionist. sunt 2000 si ceva de voturi dar stii cati m-au apostrofat cand au cautat sa ma voteze si habar nu aveau pe unde sa apuce?

    adica... iarta-ma ca am curajul sa-ti aduc la cunostinga o hiba in infrastructura votului si iarta-ma ca sper in profesionalismul roblogfest pe mai departe, proiect care sa invete din stangacii pentru a face editiile viitoare cat mai performante dpdv calitativ.

    as veni la voi diseara dar nu ma pricep absolut deloc la programare. nu inseamna ca nu pot emite idei, feedback din partea cealalta a monitorului prin care voi ati privit proiectul in stadiul de programare.

  • huh?

    Data: 26 Feb 2009 15:49, #10
    Autor: dragos
    Petru, unde vezi tu nervi? Te-am invitat, daca ai solutii, sa le impartasesti cu noi si, daca au sens sa le implementam. Nu te-am rugat sa le codezi. :D Invitatia ramane deschisa.

    Iar hiba inseamna ca ceva nu merge, din cate stiu eu. E foarte usor sa critici, e foarte greu sa oferi solutii. Sau tu crezi ca daca tu iti iei apostrofari de la oameni care nu stiu sa foloseasca internetul inseamna ca sistemul nostru nu merge? :-)

  • Who care.s?

    Data: 26 Feb 2009 15:52, #11
    Autor: beleaua
    Sunt multe hibe. Frustrant e faptul că vizitatorii blogurilor, cei care ar trebui să voteze, pentru că la urma urmei ei sunt cei care beneficiază de conținutul blogurilor, nu au chef de completat formulare și de trecerea prin tot acest labirint montat de voi. Ok, ideea e de a preveni fraudarea, însă din cele două mii de voturi, bănuiesc că 99 la sută sunt ale bloggerilor care s-au autovotat. Unde este opiana vizitatorului de blog?

    El vrea să intre, să se încarce pagina repede, să aibă chestii interesante de citit și cam atât ...

    Trebuie să existe o alternativă care să împace capra cu varza.
  • Comentariu nou

    Data: 26 Feb 2009 15:53, #12
    Autor: andiszek
    pai notiunea de blog de nisa nu se contrazice cu "popular"?
    sunt sigur ca blogurile de nisa vor ocupa locurile 700-745 la "popular". cu 3-4 voturi de la prieteni:)

    iar un juriu bun poate analiza si un blog de gastronomie, numismatica, aviatie (asta era exemplu fictiv al meu:P ) si biologie.
    hai sa zicem ca ai dreptate cu matematica, fizica cuantica, etc.
    dar si acolo le putem juriza in functie de limbajul autorului, de cum arata blogul, de cat de serios e totul. n imi trebuie cunostiinte adanci de fizica sa imi pot da seama ca blogul de fizica cuantica e total bullshit sau ca omul stie ce zice. (desi daca e bun scriitor, poate impacheta rahat in matase...)

    in momentul de fata, orice blog de nisa este aruncat in arena cu lei: categoria populara. nu cred ca are vreao sansa in fata "greilor" din online-ul romanesc.
  • Comentariu nou

    Data: 26 Feb 2009 15:56, #13
    Autor: Petru
    fiind text, unele nunatari de ton nu sunt ok interpretate. asadar accept ca s-ar putea sa ma fi inselat in privinta tonului tau.

    acest concurs nu stiam ca e destinat utilizatorilor care stiu pe de rost internetul. eu nu ma consider un novice. am avut nevoie totusi de vreo cateva minute bune sa ma prind cum se voteaza.

    ia de aici propunere, ca sa nu mai pierd timp pe drumuri: data viitoare poate ar fi mai ok ca in pagina DESPRE a fiecarui blog sa existe posibilitatea votului. acolo! daca dai click pe bannerul afisat pe blogul participant (click aici si voteaza), sa si poti vota... pentru ca in momentul acesta pe banner ar trebui sa scrie CLICK AICI SI CAUTA-MA.
  • :-)

    Data: 26 Feb 2009 15:57, #14
    Autor: dragos
    @beleaua cand te duci sa votezi ti se cere buletinul si esti pe o lista nu?

    @andiszek exact. Popularitatea inseamna audienta, asta e. La anul am o idee de incercat, anul asta insa sunt prea putine bloguri cu trafic cat de cat mai ridicat
  • Comentariu nou

    Data: 26 Feb 2009 16:01, #15
    Autor: andiszek
    sorry, revin:)
    am zis eu mai la misto, mai in serios la alt post, ca recomand cartea Don`t Make Me Think a lui Steve Krug.
    serios acuma, e un must-have cand vine vorba de usability. e o carte excelenta ce ar trebui sa fie in fiecare firma ce se ocupa cu user interface design.
  • @andiszek

    Data: 26 Feb 2009 16:07, #16
    Autor: Petru
    cred ca ar fi ok si un curs in relatii cu clientii, daca ma intrebi pe mine... ;))

    niste capitole legate de atitudinea fata de reclamant. modul de adresare in situatii conflictuale...

    sau stai. am uitat ca astea se practica afara. in romania las' ma ca merge si asa. :)
  • yeah

    Data: 26 Feb 2009 16:09, #17
    Autor: beleaua
    Spune-le astea celor care citesc bloguri. Întreabă-i ce părere au despre birocrație.

    După ce e destul de dificil să îți faci un calup fidel de vizitatori, îi mai și trimiți prin tot felul de formulare pentru a te vota.

    Hiba cea mare este că nu le spune nimeni cum să voteze. Chiar dacă au buletinul la ei. Butonul de pe bloguri te trimite unde? Ce îți explică?

    Ăia care îți dau ștampila sunt în altă parte, iar tu rătăcești prin șifonier. :)
  • Comentariu nou

    Data: 26 Feb 2009 16:14, #18
    Autor: andiszek
    @petru.
    pana una alta noi am fost vehementi, iar Dragos a fost cat se poate de civilizat. scurt, dar civilizat.
    concursul e o idee buna, jos palaria in fata celor ce au avut timp si nervi sa il faca si sa il organizeze. sper ca se vor lua in considerare plangerile de acuma, si sunt sigur ca in fiecare an va fi din ce in ce mai bine.
    bafta!
  • daps

    Data: 26 Feb 2009 16:15, #19
    Autor: dragos
    @petru ce vrei sa spui, ce te nemultumeste pe tine de fapt? Pot sa te ajut sau e doar inca o carcoteala de control?

    @beleaua nu este o birocratie, este un sistem destul de gandit.

    Incer sa fac ceva misto si folositor - e drept niciodata toata lumea o sa aprecieze sau o sa fie este multumita si se gasesc cativa care sa injure. (sau sa ne floodeze) daca e ceva de corectat rapid, corectam intotdeauna, dovada ca l-am invitat pe Petru sa ne ajute. Sau pe oricine are sugestii de imbunatatire :-)

    Dar...decat sa fiu injurat ca exista dubii cat de mici in corectitudinea votului prefer sa imi iau injuraturi din cauza faptului ca niste oameni nu pot sa dea clickuri pe niste mesaje. Asta e :-) In rest, ideea din spate ramane, aflam de bloguri noi si misto, si ne simtim bine la petrecere
  • ok

    Data: 26 Feb 2009 16:19, #20
    Autor: beleaua
    singura mea sugestie ar fi ca cel care vrea sa voteze sa stie unde sa voteze. Butonul te trimite in pagina cu detalii ale respectivului blog ....și atât.

  • daps

    Data: 26 Feb 2009 16:24, #21
    Autor: dragos
    @beleaua deja in pagina de descriere a blogului am pus un mesaj de click pe categorie ca sa votezi, pls have a look.

    O sa incercam sa punem si acolo butoane explicite de vot, mai dureaza codarea un pic insa.
  • dragos...

    Data: 26 Feb 2009 16:24, #22
    Autor: Petru
    nu sunt carcotas, dar am simtit ca esti un pic ironic la adresa problemelor semnalate de mine, sau daca nu ironic, avand o atitudine "faceti voi mai bine daca va tine". de aici si atitudinea mea.

    respect proiectul roblogfest, ca de aceea m-am si inscris, si sper ca pe viitor sa evolueze in parametri mai prietenosi dpdv al usability.
  • nu vă mai obosiţi

    Data: 26 Feb 2009 17:43, #23
    Autor: Seli
    sistemul, cu tot respectul, dar este de toată jena. Spre exemplu, prietena mea, cu care locuiesc şi care foloseşte şi ea PC-ul, vroia să voteze şi ea blogul meu. NU POATE PENTRU CĂ DE PE ACELAŞI IP AM VOTAT ŞI EU. Asta în condiţiile în care şi-a făcut şi ea cont separat.
    Nu era mai simplu un sistem de vot fără conturi şi alte căcaturi, băşini, etc., inspirat din sistemul de semnare al petiţiilor online?
    Am citit şi articolul care motivează alegerea opţiunii de votare pe bază de cont. Ori eu sunt prost, ori cine l-a scris nu ştie să comunice în limba romînă.
    Păcat, lumea intră, voi aveţi trafic, vă pică serverul, toţi ne enervăm.
    PS: de ce am senzaţia că din cei 2000 de oameni care au putut vota, aproape 90% sunt dintre cei ca mine, care au cont şi participă la mai multe categorii cu blogurile lor.
    Plus că mi se pare o mîrlănie penibilă din partea voastră faptul că nu le arătaţi celor înscrişi în concurs, cîte voturi au acumulat.
  • Descriere blog

    Data: 26 Feb 2009 17:52, #24
    Autor: Imperialistu'
    Salut, Dragos!

    Am si eu o mica problema. Acum m-am uitat mai atent la lista blogurilor nominalizate si observ ca majoritatea au o descriere. Nu-mi aduc aminte sa fi fost posibil sa adaug ceva ca descriere a blogului, nu neg posibilitatea ca memoria sa-mi joace feste. Mai poate fi schimbat ceva? La noi, la patrupedbun.net, nu e pus nimic. Ar fi de adaugat si adresa de feed... Am incercat sa editez cumva, dar nu am reusit.

    Multumesc.
  • calm

    Data: 26 Feb 2009 17:55, #25
    Autor: dragos
    Seli - punctual:
    - votul este pe baza de cont, nu pe baza de IP
    - era mai simplu fara conturi dar atunci ai fi venit sa ma injuri spunand ca este foarte usor sa fraudezi, presupunand ca stii sa vorbesti si civilizat, desigur
    - am retinut si aspectul ca nu stim sa comunicam in limba romana, admitem ca nu suntem perfecti
    - senzatia ta e un pic diferita de realitate intrucat sunt inscrise vreo 1250 de bloguri unice, deci pentru fiecare blog inscris, in medie, e unul care nu si-a inscris blogul si a votat.
    - marlanie penibila este o impresie la fel de falsa ca si tonul tau agresiv - situatia in timp real a voturilor primite indeamna, la fel, frauda. lucram insa la o chestie simpatica astfel incat cu 24 de ore inainte de final sa afli intre ce locuri de situezi. Dar toate la timpul lor.

    Cele bune,
  • da

    Data: 26 Feb 2009 17:59, #26
    Autor: dragos
    @Imperialistu' da, optiunea asta e disponibila de anul acesta si nu este direct editabila pentru inscrierile din anii trecuti. Insa, daca ne dai pe email detaliile, le putem adauga noi - roblogfest at roblogfest punct ro. Multumesc.
  • dragoş,

    Data: 26 Feb 2009 18:07, #27
    Autor: Seli
    n-am vrut să par agresiv, deşi dacă îmi recitesc doleanţele din mesajul anterior, îmi fac mea culpa, dar da, aşa a sunat. Adică agresiv. Aproape cocalar. Dar ce, cocalarii nu e şi ei oameni? :D
    Altă rectificare: PRIETENA MEA POATE VOTA!!! adică, dacă mai era nevoie să repet, votul se face pe bază de cont, nu de IP. Vreau să-mi cer scuze pentru spusele mele la nervi şi să-ţi mulţumesc pentru răspunsul prompt.
    PS: nu se poate ca măcar pe e-mail să primim o situaţie cu starea voturilor?
  • Discorgy

    Data: 26 Feb 2009 22:01, #28
    Autor: Domnu X
    http://roblogfest.ro/search_html?query%3Autf8%3Austring=Discorgy
  • Perioadele de votare

    Data: 26 Feb 2009 22:07, #29
    Autor: Floryan
    Las din nou un comentariu dupa ce primul vad ca nu a fost publicat si revin cu intrebarea:

    Voturile date in prima perioada de vot se aduna cu cele din a doua perioada sau in a doua perioada se ia de la zero?
  • re: Perioadele de votare

    Data: 27 Feb 2009 00:16, #30
    Autor: dragosh_r0ck
    Voturile din etapa #1 nu se aduna. In etapa #2 se porneste de la zero.
  • am o intrebare

    Data: 27 Feb 2009 00:26, #31
    Autor: DeeDee
    cum pot sa vad cate voturi am?
    multumesc
  • re: am o intrebare

    Data: 27 Feb 2009 00:27, #32
    Autor: dragosh_r0ck
    citeste te rog acest comentariu :)
  • Felicitari

    Data: 27 Feb 2009 11:03, #33
    Autor: red_tulip
    pentru schimbarea metodei de votare. Este binevenita :)
    Spor la treaba.
  • Comentariu nou

    Data: 28 Feb 2009 18:40, #34
    Autor: clau p
    ma bucur ca va laudati cu cele n mii voturi. sunt curioasa cum le cuatificati, atata timp cat voturile sunt relevate pe intreaga perioada de votare si teoretic devin relevante doar la inchiderea perioadei de votare.
  • unde e?

    Data: 02 Mar 2009 21:03, #35
    Autor: lucaluca
    "lucram insa la o chestie simpatica astfel incat cu 24 de ore inainte de final sa afli intre ce locuri de situezi. Dar toate la timpul lor."
Adauga un comentariu

*

*

trebuie sa inceapa cu http://


text html
(taguri html permise: <em>, <thead>, <tbody>, <hr>, <th>, <img>, <br>, <strong>, <ul>, <a>, <p>, <tr>, <td>, <li>, <table>)

*

introduceti cuvantul din poza de mai sus